Powered By Blogger

Thursday, April 28, 2011

The most sad day in my life


I was the biggest mistake of my life ..
I do not intend or was not ever to hurt her right heart, what I'm doing everything for him , I was not aware of the many hearts he was hurt, I could careless and did not realize what I do..

saya pernah berjanji akan menjaga dia lebih dari diri saya , tapi apa yang saya lakukan sekarang ini saya telah sakiti hati dia ..

Maaf maaf maaf maaf maaf ~

maafkanlah

jika dia sudah menbenci saya , buanglah saya jauh-jauh ,kerana saya sudah sakiti hati dia dan saya tak nak sakiti hati dia lagi , saya cuma mahu dia gembira .. jika dgn saya , saya sakiti hati dia , macam mana saya nak buat dia gembira ..

walaupun sedih sampai saya tak tau nak gambarkan macam mana keadaan sedih saya , tetapi
saya perlu hadapi .. urmm sukarnya xD


No comments:

Post a Comment